"They say that the suffering you endure when you are younger is a way for you to pay your dues early and make room for better things in the future. Keep at it until you are calloused and bruised. Although you may be hurt and bleeding now, a better day will come. Hard work will never betray you."
Kang Gary of Leessang, Dec 2011

Friday, February 15, 2013

Hello hello

Saya dah lama tak post entry kat sini sebab I'm back writing on papers. 


Since zaman sekolah dulu aku dah mula menulis jurnal, merepek and doodling macam2 benda dalam note book buatan sendiri. Lately ni tabiat tu kembali balik. Mungkin sebab year end aritu dapat banyak note books free. Lagipun kite pun baru beli pensil baru yaww, so semangat la konon nak menulis manually. Hehe.

Kitew ade pensil tekan-tekan baru ^___^

Ni adalah stationery wajib. Aku prefer to write using pencil, tak tau kenapa. Masa  ni dah bukak the packaging tapi since belum nak guna lagi and pencil case aku pulak tertinggal kat office, maka kena la stapler balik or else monyet berupa kucing yang 7ekor tu semua akan kerjakan pensil baru kitew niew.


Sempena CNY ni, office saya tutup sampai hari Khamis (semalam), kerja satu hari ni (Jumaat) then esok sambung balik cuti weekend. Tujuan kena datang kerja hari ni instead of cuti the whole week adalah kerana management saya yang berpercayaan karut pada feng shui. Keji plis nak kena datang kerja satu hari je. Hari Jumaat pulak tu. Tapi sebagai kuli kenalah turutkan sahaja arahan paymaster tanpa banyak soal, selagi tak melanggar hukum hakam Islam gittew.


I had the most tiring holiday. I started going out again since forever. Ini semua adalah jasa seorang teman gigih ajak aku keluar hari2 lepas tu tak tau nak pegi mana. Annoying hoii. But I had one of the greatest week of my life. Thanks awak :)


Kisah aktiviti waktu cuti akan dikongsi di lain entry. Nak kena refer kat note book, sebab semua dah conteng kat situ hehe.

Pagi-pagi boss meround satu office handing out angpow. Comel tau boss ni.


HAPPY CHINESE NEW YEAR!! *walaupun takde chinese yang baca blog ni*


No comments:

nRelate All Blog Sections