"They say that the suffering you endure when you are younger is a way for you to pay your dues early and make room for better things in the future. Keep at it until you are calloused and bruised. Although you may be hurt and bleeding now, a better day will come. Hard work will never betray you."
Kang Gary of Leessang, Dec 2011

Monday, July 2, 2012

Monday blues

Hari ni bangun pagi dengan tengkuk yang sakit dan badan yang hancing. Tengkuk sakit sebab masa tidur dah salah letak kepala la kot, now tak boleh nak gerakkan leher sesuka hati. Azabnya oiiii...

Yang hancing tu pulak sebab kucing aku pegi kencing atas selimut yang aku gomol, maka sah2 la badan aku pun kena kencing jugak. Nak marah pun tak guna, lagipun salah aku lupa nak bawak masuk litter box dorang. Kira nasib baik la tu dia kencing kat aku, kalau dia pergi kencing kat sofa ke, karpet ke, maka memang mengundang amukan mak tiri la jawabnya. Lagi hazabb.

This pain in my neck is seriously making me nauseated. Kelakar tak kalau aku M.C harini sebab sakit tengkuk?

No comments:

nRelate All Blog Sections