"They say that the suffering you endure when you are younger is a way for you to pay your dues early and make room for better things in the future. Keep at it until you are calloused and bruised. Although you may be hurt and bleeding now, a better day will come. Hard work will never betray you."
Kang Gary of Leessang, Dec 2011

Monday, February 20, 2012

Guilty

Aku tengah hangin gila dengan printer office nih. 

I'm printing a handbook, because I need to keep a hardcopy for reference and in case boss aku mintak untuk baca. Tapi printer bodoh ni asyik print salah, tak ikut the selected page yang aku dah set. 

Handbook ni pun satu hal jugak. Diaorg sediakan softcopy tapi setting page berterabur macam celaka, menyusahkan orang nak print. Nak print setting booklet pun xboleh. Sumpah bodoh.

Disebabkan dua kebodohan ni sekarang aku rasa bersalah gila tengok kertas2 yang dah dibazirkan gara2 salah print ni. Even ada yang boleh diguna semula pun but still, banyak kot yang bazir. Tu belum kira energy used to print those booklet. Sumpah rasa bersalah.

Tapi disebabkan bukan salah aku to begin with, maka aku lebih rasa hangin dari rasa bersalah. Now aku nak pegi hentam printer bodoh tu. And siapa2 yang prepare softcopy handbook memanglah bangang. 

Eh tiba2 rasa bersalah pulak update blog semata2 nak cerita benda bangang ni huhuhu (^__^")

No comments:

nRelate All Blog Sections