"They say that the suffering you endure when you are younger is a way for you to pay your dues early and make room for better things in the future. Keep at it until you are calloused and bruised. Although you may be hurt and bleeding now, a better day will come. Hard work will never betray you."
Kang Gary of Leessang, Dec 2011

Saturday, May 22, 2010

Tolong sama2 aminkan doa aku ni..


Aku adalah super emosi sekarang ni.

All I ever asked for is happiness and peace. I never thought that would cost me this whole world. Aku tak tau apa salah & dosa yang aku dah buat sampai it seems that semua tu tak tertebus, sampai seolah2 aku tak layak langsung untuk rasa tenang. Aku dah puas fikir, puas mintak maaf, puas merayu, malah dah ke tahap pasrah je dengan apa yang orang buat kat aku, just so that semua kesalahan aku terhapus. Tapi nampaknya macam takde hasil. Aku masih lagi macam ni, meroyan miserable memikirkan apa salah aku dan orang masih lagi layan aku macam sampah. 

Since aku taknak jadi gila sebab ada banyak lagi benda lain in life yang aku belum capai, so sabar je la banyak2 wahai hati. Percaya pada Tuhan yang sentiasa ada untuk kau. Semoga dugaan yang berat ni menjanjikan kesenangan dan kenikmatan yang berganda in future.

AMIN..

2 comments:

isabelle said...

aminnn..
kena cepat2 stabil dik, baru jodoh dekat.hehehe

AdiHana said...

aihh perlu ke amin itu ke situ~

nRelate All Blog Sections