"They say that the suffering you endure when you are younger is a way for you to pay your dues early and make room for better things in the future. Keep at it until you are calloused and bruised. Although you may be hurt and bleeding now, a better day will come. Hard work will never betray you."
Kang Gary of Leessang, Dec 2011

Monday, March 15, 2010

Shit happens

I just figured out yang aku dah silap buat perhitungan. Normally monthly cut-off opis aku adalah on every 27th. Tapi ape mimpi tah, last month they did it on the 24th. Maksudnya, minus the 26th (Maulidur Rasul) and the 27th & 28th (weekend), aku dah bazirkan 7 hari for the next cut - off period. Shit.

Ini bermaksud, bulan depan aku akan miskin sebanyak kira - kira RM500. Fuck.

Jumlah itu adalah bersamaan dengan 2 - 3 pasang kasut. Atau 1 kasut + 1 handbag. Juga lebih afdal jika dikira dalam bajet perbelanjaan 1 bulan untuk Awan.

Maka come May nanti aku akan simpan duit di shopping complex. Aku dah tak peduli. Biar maintain miskin asal hati puas. So Hanim, get yourself ready!!



2 - 3 minggu ni sumpah rasa tak tenteram. I don't even feel like I'm inside of myself. Rasa cam tak berpijak di bumi yang nyata pun ada. Sedang berfantasikah aku?? Ceh. I'm still adjusting I guess. There's sooo much craziness been going on for the past 3 weeks, serius aku rasa cam aku tengah bermimpi. Sebab tu it hurts bila aku sedar yang ianya adalah reality. Pftt~

3 comments:

HaNiM PoSh said...

hahaha bongek ko!!konfiden jer ek aku baca post nih..

ko adjusting apa adi?alam percintaan yg sedang di alami??kawin jgn lupa amik aku wei..haha

isabelle said...

apa lagi...lps ni gi jual dadah la dik oii...
confirm cepat kaya.hehe

AdiHana said...

hanim: aku yakin ngn kau sayang~ uihhh bleh x tiap kali komen tu jgn asek nk kaitkn ngn hal kawen2 nih? *pftt!

is: dah try la cik kak, tapi xmenjadi.haha.

nRelate All Blog Sections