"They say that the suffering you endure when you are younger is a way for you to pay your dues early and make room for better things in the future. Keep at it until you are calloused and bruised. Although you may be hurt and bleeding now, a better day will come. Hard work will never betray you."
Kang Gary of Leessang, Dec 2011

Tuesday, November 17, 2009

Just Admit It..


Venue:
Meja makan, dining area
.
Activity: Having lunch while watching tv (err I mean watching tv while having lunch hehe~)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Him:
Kau tgk tu yang...

Her:
Hmm?

Him:
Cerita kat tv kan, lelaki tu jahat camne pun mesti ada perempuan dengan dia. Girlfriend dia mesti ada ngan dia... perasan tak?

Her:
Ha'ah kan..

Him:
Tu la perempuan, bodoh. Dah tau jantan tu jahat, dok ikut jugak jantan tu. Jantan tu cam setan pun kau nak jugak..

Her:
Tu sebab perempuan tu setia..~

Him:
*Buat2 xdengar*


Hah! Rite on your face!!

5 comments:

HaNiM PoSh said...

?????????????????(muke terkebil2 mintak penjelasan tuk lebih memahami post ini)..haha

~adeQ~ said...

SENTAP!!!!!!!!tapi benar....yang bernama wanita itu setia....

Emi Dino said...

hahahahaaaa......!!! LTROTF.....hahahhaaaa....siyes lawak entry nih..dpt aku bygkan keadaan itu!!!

AdiHana said...

hanim,
jgn buat2 tak paham yek~

adeq,
kan?? yet kaum lelaki ni xsedar n suke ambil kesempatan dlm kesempitan *menci~

emi,
ini adalah benar2 kejadian tau!! :D

AdiHana said...
This comment has been removed by the author.

nRelate All Blog Sections